Tuesday, April 2, 2013

Memancing Di Tasik Heron, Canterbury.

Assalamualaikum & hello,

Mendapat jemputan dari 2 orang jejaka kiwi untuk menyertai aktiviti memancing. Ikut je.

Lokasi, Lake Heron, Methven... salah satu lokasi shooting Lord Of The Ring. An hour drive from Christchurch.
Diorang ni kalau bab outdoor memang laju je. Lengkap semua peralatan & mamakai proper attire utk memancing lak tu.




Tuh yang dok masuk dalam air tuh siap pakai 'gum boot' paras paha supaya tak basah. Nak amek gambar diorang dekat2 segan lak. Sebabnyer memang diorang dah label org2 Asia ni asyik suka bergambor je kejenyer.



Sedey, xda sape nk tlg snapkan.


Dapat ikan or tak? Elek. 0. Balik dgn tangan kosong... tapi mamat 2 orang yg i follow tu dpat 2 ikoq ikan trout.

Apapun suka sangat dengan kedamaian & keindahan pemandangan. SubhanAllah.

2 comments:

m.u.l.a.n said...

subhanallah.... cantiknya... planning a trip to south nz.. dgn campervan ok kan.. bila lah tu...

Buyuiazliana said...

terus excited tgk gambar tasik tu.. one of LOTR location!