Sunday, September 7, 2014

Uhuk uhuk

Batuk ni ha,,, berhabuk bersawang bagai. Rasanya dah setahun lebih aku tak berblogging ni. Takpa lah bukan retis ataupun social media celebrity yang nak kena slalu update blog. Klu tak update nanti peminat dahagakan cerita terbaru kononnya. Berblogging hanya suka2 nak share story mory. Nak celoteh pon x leh lama2 malam ni sebabnya by 9.30pm dah nak bam bam masuk tido.

Actually aku kerja 7/7,,, iyer 7 hari seminggu. Hampir selama setahun aku kerja 7 hari seminggu aku cuti 6 hari je. Pastu cuti lama balik raya 4 minggu. 

Weekdays aku kerja di sebuah syarikat perkhidmatan, location next to Christchurch Airport je. Kalau uollss fly ke Christchurch plane akan slow2 lalu belakang depot weolls. Nanti I lambai2 kat uolls. 

Kalau weekend lak I keje kat Golf Resort under company dari Australia. 

So, boleh dikatakan my life is just about solat, rumah, kerja, workout, kucing & tido. I happy cari duit sebab dengan saving tulah I can help others. 

For my first entry this year, I have no idea nak letak picture apa, so I share my bed picture dengan kucing bersepah on my bed & pic masa budak budak bulu ni kecik2 dulu, skang dah besar2 semua...... dengan ucapan good night uolls.




No comments: